Retour- en terugbetalingsbeleid

We hebben een 30 dagen retourbeleid, wat betekent dat u 30 dagen na ontvangst van uw artikel de tijd heeft om een retour aan te vragen.

Als je product ongebruikt is en in de originele verpakking zit, je je nog in de aankoopperiode van 30 dagen bevindt en het product aan de onderstaande voorwaarden voldoet, bieden we je graag je geld terug! We hebben een 100% tevredenheidsgarantie of je geld terug-garantie omdat we geloven dat onze producten van de hoogste kwaliteit zijn en je verwachtingen zullen overtreffen.

Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via shop@zanzoo.nl

Als uw retourzending wordt geaccepteerd, sturen wij u een retourlabel en instructies over hoe en waar u uw pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.

U kunt voor elke retourvraag altijd contact met ons opnemen via shop@zanzoo.nl

Schade en problemen
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.

Ruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt is om het artikel dat u hebt terug te sturen, en zodra de terugzending is geaccepteerd, maakt u een aparte aankoop voor het nieuwe artikel.

Artikelen die niet in aanmerking komen voor volledige retournering
Gratis/promotionele artikelen komen niet in aanmerking voor een geld-teruggave. Als aan de bovenstaande retourvoorwaarden is voldaan en de retourzending is goedgekeurd, ontvang je een tegoedbon.

Waarom kunnen de beauty & health producten niet worden geretourneerd?
Een lijst van hygiëne producten die niet kunnen worden teruggezonden en vergoed (de lijst is niet volledig): ondergoed, bikini, make-up, haarstylingsproducten, schoonheidsproducten, enz. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan het retourneren van beauty- en gezondheidsproducten niet toe voor de veiligheid van al onze klanten. Wij staan hierin niet alleen. Andere aanbieders van schoonheids- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen geen retourzendingen toe. 

Terugbetalingen
We laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, krijg je binnen 10 werkdagen automatisch je geld terug via je oorspronkelijke betaalwijze. Denk eraan dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt.

Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via shop@zanzoo.nl